Iluzija »svobode šolanja«: več tehnološkega nadzora nad otroki

Iluzija »svobode šolanja«: več tehnološkega nadzora nad otroki



Kaj se bo zgodilo akademskem okolju, ko bo znanstveno potrjeno, da izobraževanje z pomočjo umetne inteligence zagotavlja boljše rezultate kot trenutno 3,8 milijona učiteljev? Palmer Luckey

Tehnokrati bodo zamenjali birokrate. Muskov najpomembnejši cilj je implementacija AI v vse vladne agencije. WaPo

Šolski sistemi marsikje so zastareli in nehumani do otrok. Zato si vse več staršev želi drugačnega šolanja in več ustvarjalnega pristopa k poučevanju.

Nekateri imajo celo denar in dovolj sposobnosti, da svoje otroke šolajo doma. Zato si je marsikdo želel, da bo ukinjanje državnih služb s področja izobraževanje v ZDA korak k veliko bolj primernemu izobraževanju otrok. Kot vse kaže, gre za trojanskega političnega konja, ki z navideznim razpadom starega sistema in uvajanjem iluzije svobode, prinaša veliko hujšo obliko nadzora in vpletanja države.

Velikopotezne reforme ponovnega predsednika ZDA Donalda Trumpa so uresničevanje vseh namenov in želja Billa Gates in Klausa Schwaba, vendar z bolj spretnimi metodami in navdušeno množico, ki se ne zaveda, da stopa v past umetni inteligenci in povečanemu nadzoru nad zasebnostjo, predvsem pa vsi Trumpovi »zakoni« človeka podrejajo zaslužkom korporacij.

Piše: John Klyvzek, Unlimited Hangout

Trenutno se v ZDA odvija korporatizacija šolske izbire in financiranje družbenega vpliva v skladu z zloglasnim projektom 2025. Namesto, da bi ameriška vlada odpravila državni nadzor nad izobraževanjem, izobraževalna politika projekta 2025 grozi z razširitvijo vladnega in korporativnega nadzora nad šolanjem, da bi vpeljala v šolanje tehnokracijo za 4. industrijsko revolucijo.

Reforme šolanja projekta 2025 vključujejo državne »izobraževalne varčevalne račune« (ESA), ki bodo verjetno razširile vladni nadzor nad zasebnimi šolami, vključno z verskimi šolami, in šolanjem na domu, hkrati pa bodo javno subvencionirale tehnološke korporacije.

Namesto da bi vlada spodbujala ustvarjalni urnik in svobodo, neodvisno od državnega nadzora, je meni »šolskih izbir« projekta 2025 namenjen omejevanju možnosti na zasebne šole, ki jih ureja vlada, čarterska izobraževalna podjetja in korporacije ali štipendije PFS, ki izkoriščajo učence in učenke za rudarjenje podatkov in digitalno ekonomijo 4. industrijske revolucije.

Na ta način bi Zakon o reorganizaciji ministrstva za izobraževanje projekta 2025 dejansko razširil, namesto zmanjšal, vladni poseg v izobraževanje, saj bi petim različnim vladnim službam namesto eni dovolili nadzor nad šolskimi sistemi. Medtem bi se "zaposleni, katerih položaji so določeni kot bistveni za misijo, preselili s svojimi sestavnimi programi" v novo imenovane oddelke, tako da bo večina birokratskega osebja ostala enaka.

Če povzamemo, načrt projekta 2025 za razgradnjo ministrstva za šolstvo je samo še en izum za prenovo labirinta državne birokracije, ki je vedno sistematično zreducirala šolske učne rezultate na skupek duševnega zdravja in kompetenc delovne sile, ki določajo umestitev učencev v dobavno verigo "človeškega kapitala" ameriškega planskega gospodarstva.

Projekt 2025 je zasnovan tako, da racionalizira naložbe, ki vplivajo na »plačilo za uspeh« (PFS), ki ustvarjajo dobiček na podlagi tega, ali so zdravstveni in poklicni rezultati študentov v skladu z merili uspešnosti, standardiziranimi z ESG in drugimi socialnimi kreditnimi indeksi.

Kaj bo torej »izbirno šolanje«, ki ga vpeljuje vlada Trumpa, vključevalo?

-    Nakup programske opreme za prilagojeno učenje, kot sta Clever in Knewton, ki ju je financiral Peter Thiel, skupaj z Dreamboxom in Brightspace LeaP, ki merijo kognitivno-vedenjsko psihometrijo študentov.


-    »Izobraževalne terapije«, ki se lahko uporabijo za plačilo pomožnih nosljivih naprav z biološko povratno informacijo, kot so monitorji HeartMath EKG za obvladovanje anksioznosti pri testih in naglavni trakovi BrainCo EEG za obvladovanje ADHD, kar služit za socio-čustveno biometrijo študentov.


- »Osebne mentorje« GPT AI, ki rudarijo po kognitivno-vedenjskih in socialno-čustvenih algoritmih študentov.


-    »Sodelujoče šole,« ki prejmejo državni denar, se morajo »strinjati, da bodo upoštevale vse veljavne zakone ali kodekse o zdravju in varnosti« in »zahtevati, da vsi sodelujoči učenci, ki prejemajo sredstva programa, opravijo standardizirano ocenjevanje«. Poleg tega morajo »sodelujoče šole« zagotoviti rezultate testov na šolski ravni za sodelujoče učence. Neupoštevanje »je podlaga, da se po lastni presoji suspendira ali diskvalificira . . . sodelujočo šolo od prejemanja programskih sredstev.«


-    » Starši vključno s starši v »domači šoli«, ki prejemajo državna sredstva, se morajo »strinjati, da bodo upoštevali pravila, ki jih sprejme oddelek za upravljanje programa« in »oddelku predložiti vse informacije, ki jih oddelek zahteva za izvajanje programa.« Neupoštevanje »je podlaga za oddelek, da po lastni presoji prekliče, izterja, začasno ali zavrne financiranje, ki je sicer na voljo v skladu s tem zakonom.«

Takšni posegi bodo posegli v zasebno šolstvo, korporatizirali javno izobraževanje, hkrati pa razširili poseg vlade  v šolstvo in povečali dobičke velikih podjetij.



Kam koraka Nemčija?

Kam koraka Nemčija?

EU uradno dovoljuje uporabo žuželk kot sestavino kruha in peciva

EU uradno dovoljuje uporabo žuželk kot sestavino kruha in peciva