»Množično testiranje učiteljev in otrok je strokovna napaka«

»Množično testiranje učiteljev in otrok je strokovna napaka«

Naše otroke med epidemijo zlorabljamo v imenu solidarnosti. Škodimo jim z ukrepi, ki smo jih naložili na njihova ramena, da bi zaustavili širjenje epidemije. Dokazali smo, da smo jim z izolacijo zavrli motorični in kognitivni razvoj, jim povzročili psihične stiske, oslabili imunski sistem ter jim onemogočili pridobivanje znanja. Starši, učitelji in ravnatelji smo jih dolžni zaščititi. Prevzemimo breme spopadanja z epidemijo na svoja ramena. Omogočimo našim otrokom, da se vrnejo v šole in vrtce. Takoj.

S preprostim ukrepom, vrnitvijo otrok in mladostnikov v vrtce, šole in na univerze, jim bomo ponovno zagotovili vrstniško interakcijo, ki je za njihov optimalen razvoj nujno potrebna in nenadomestljiva; zagotovili jim bomo gibanje, sproščenost in možnost prekuževanja, ter jim tako okrepili imunski sitem; omogočili jim bomo pridobivanje znanja in veščin socializacije; vrnili jim bomo nasmeh na obraz. Naučili jih bomo, da sta znanje in sočutje vrednoti, ki jih v življenju ne smemo žrtvovati.

Zdravniki, združeni v iniciativi Slovenskizdravniki.si, ostro nasprotujemo sklepu o izvajanju posebnega presejalnega programa za zgodnje odkrivanje okužb z virusom sars-cov-2 za osebe, ki opravljajo vzgojno-izobraževalno dejavnost, ki ga je izdalo Ministrstvo za zdravje. Nasprotujemo tudi morebitnemu podobnemu presejalnemu programu za otroke. Za nasprotovanje imamo več razlogov:

  • Presejalni program mora temeljiti na znanstvenih dokazih. Dokazano mora koristiti in ne sme škoditi ne posamezniku in ne populaciji. Biti mora ekonomsko vzdržen (Svetovna zdravstvena organizacija (SZO)).

  • S presejalnim programom iščemo ljudi s zvišanim tveganjem za bolezen. S presejalnim programom ne postavljamo diagnoz (SZO).

  • Postavljanje diagnoz brez podatkov o bolnikovih težavah in brez kliničnega pregleda, zgolj z diagnostičnim testom, je strokovna napaka.

  • Hitri antigenski testi so neprimerni za uporabo, ker so pri zdravih ljudeh nezanesljivi.

  • Poseganje v telo osebe, brez svobodne informirane privolitve osebe za poseg, je pravno in moralno nedopustno.

  • Raziskave kažejo, da asimptomatski nosilci virusa, virusa ne širijo.

  • Otroci so manj dovzetni za okužbo in jo redkeje prenesejo na starejše.

  • Tveganje za okužbo učiteljev je primerljivo tveganju za okužbo drugih poklicnih skupin.

  • ECDC ne priporoča testiranja zdravih ljudi.

  • SZO ne priporoča testiranja otrok in učiteljev pred vrnitvijo v šole, sploh ne obveznega testiranja.

  • Naše spomladanske izkušnje z vračanjem otrok v vrtce in šole dokazujejo, da vračanje otrok v vrtce in šole ni vplivalo na širjenje virusa v populaciji.

  • Tudi nedavno uvedeno splošno testiranje populacije se ni izkazalo za učinkovit ukrep.

Trdimo, da je uvedba obveznega testiranja učiteljev in vzgojiteljev pred vračanjem otrok v šole in vrtce in morebitna uvedba testiranja otrok, strokovna napaka. Menimo, da je uvedba omenjenega ukrepa zloraba medicine z namenom škoditi telesnemu in psihičnemu zdravju posameznikov in družbe.

Sledi strokovno podprto mnenje. Spremljajte naše objave.

Za Iniciativo:

Matjaž Figelj, dr. med., spec. int. med., PgDip and MSc PallMed

Petra Mihalek Novak, dr med., spec. oftalmologije

Tatjana Pfeifer, dr. med., spec. anesteziologije, reanimatologije in perioperativne intenzivne medicine

Biserka Ilin, dr. med., spec. psihiater, pedopsihiater, psihoterapevt

Gregor Knafelc, dr. dent. med.

Živan Krevel, dr. med., univ. dipl. biol.

dr. Uroš Dobnikar, dr. med., spec. travmatologije

mr. (HR) Sebastijan Piberl, dr. med., spec. splošne in urgentne medicine

Marko Novak, dr. med., specialist kirurg

Hvaležni za vsak evro podpore neodvisnemu mediju na PAYPAL (na koncu strani) ali TRR SI0310 0100 3585 477, Kristjan Vidner, Ob Mejašu 3, 1000 Ljubljana. 

Na robu znanega, Covid 19 in Veliki reset

Na robu znanega, Covid 19 in Veliki reset

Množična zloraba

Množična zloraba